woensdag 21 juni 2017

Telefoon opladen op de fiets

Stiekem kan bijna niemand eigenlijk nog zonder mobiele telefoon , ook niet op de fiets. Maar wat als u uw mobiel gebruikt als . Uw GPS kunt u eindeloos lang gebruiken dankzij de FYOS telefoon oplader. Op reis fiets je vaak met een telefoon of GPS-navigatie om de weg te vinden.


Zeker als je lange tochten maakt door onbekende gebieden, raakt je apparatuur.

USB lader voor de fiets posts nov. Kan een naafdynamo een mobiele telefoon opladen ? Zeker nu de mobiele telefoon meer gebruikt zal gaan worden met de. Mijn fiets heeft een USB-aansluiting die gevoed wordt door de accu. Fietsopladers voor navigatiesystemen, telefoon , mp mp4. Lopen en fietsen , dat doen we wel de hele dag, en met de nPower Peg kun je daarmee gewoon je telefoon opladen.


Wil je onderweg je elektronica opladen of fiets je regelmatig in het donker? Bovendien geeft het je de mogelijkheid om je telefoon of GPS onderweg op te .

Om mijn telefoon up-and- running kan houden heb ik een oplader nodig die ik aan kan sluiten . U kunt alle apparaten nu makkelijk opladen tijdens het fietsen zelf. Onderstaande opladers zijn speciaal voor bij uw fiets gemaakt. Met een fietsdynamo trap je heel wat stroom bij elkaar om heel wat apparaatjes te voorzien van de . Succes verzekerd: een hartstikke simpel DIY project om je telefoon gratis op te laden.


Ik fiets elke dag kilometer heen en terug naar werk. Kan ik mijn mobile telefoon bijvoorbeeld opladen op de fiets ? Ze hopen de oplader ook aan fietsenwinkels te leveren en starten een echt. Telefoon opladen met échte biostroom, groener kan je fietsvakantie niet. Nederlanders fietsen ieder jaar gemiddeld 9kilometer.


Met deze bewegingen kan behoorlijk wat energie worden opgewekt. Steeds meer mensen hebben een fiets met naaf dynamo. Was het een paar jaar geleden alleen voor elektronica hobbyisten mogelijk een lader te maken . Hallo, Voor mijn gevoel zitten er op dit forum wel ervaren fietsers en vandaar dat ik mijn vraag hier stel.


Ik heb naar mijn vermogen het forum . Het tweede jaar gingen we met twee fietsen met naafdynamo, ik heb toen.

Pad en batterijen op, kan niet beter en weegt zeer weinig. Mobiel opladen gebeurd bij mij met een naafdynamo van Shimano . De telefoon wordt op het stuur van de fiets vastgezet. Ja en die extra accu moet je vervolgens thuis ook weer opladen , dat gaat je meer . Koop Fiets Telefoon Oplader van Betrouwbare Chinese Fiets Telefoon Oplader leveranciers. Wat AeroCharge doet is het omzetten van windenergie in elektriciteit, die kan worden gebruikt voor het opladen van een mobiele telefoon.


Met de powepack van FAHRER-BERLIN kunt u uw telefoon opladen tijdens het fietsen. Met de fietsdynamo een mobiel apparaat opladen is mogelijk. Gadget: telefoon opladen tijdens het fietsen.


Het betreft een oplader waarmee u uw Tom Tom , telefoon , I pod ,enz. U kunt dus vanaf nu uw navigatie apparaat gedurende . GPS of mobiele telefoon kunt opladen. Navigatie of telefoon opladen tijdens het fietsen De Sun-Up dynamo kan op bijna alle naven gemonteerd worden, met uitzondering van fietsen. Station Driebergen-Zeist is twee energiefietsen rijker.


Met de apparaten kun je door middel van spierkracht je telefoon of tablet opladen. BIKIGHT Universele mobiele telefoon Stand Holder Antislip Verstelbare stuurhouder Clip-houder voor Xiaomi Mijia M3Scooter Skateboard Fiets Fietsen. Ik zie alleen niet in hoe ik deze aan mijn dynamo kan vastmaken en hoe je dan je telefoon kan opladen.


Morgen in huis √ Gratis verzonden. Kort kabeltje voor het opladen van de telefoon voor op de elektrische fiets. Verschillende lengte en zwart of wit.


Wat als de stroom uitvalt en je moet je telefoon opladen ? Met de instructies aan de binnenkant bouw je zelf een telefoonoplader die werkt op een fiets dyna mo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts