woensdag 23 mei 2018

Meterstanden nuon

Hoe beter wij weten wat u verbruikt, hoe kleiner de kans dat u wordt verrast door de jaarafrekening. Of chat met Nuon Klantenservice tussen 8. Als u bijvoorbeeld informatie zoekt over het doorgeven van uw meterstanden. Tja, ik zal niet de enige zijn die een meterstandenkaart ontvangen heeft van NUON.


Of je die even in wilt vullen en.

U geeft zelf de meterstanden door aan uw energiebedrijf als u gaat verhuizen. Lees hier verder waar u op moet letten. Hoe moet u de elektriciteitsmeter en gasmeter aflezen? Bekijk hoe u meterstanden afleest op alle soorten meters. Wij maken jouw energie betaalbaar en zo schoon.


Ik adviseer wel de meterstanden nu goed bij te houden zodat uw deel van het . Als ik bij NUON meterstanden wil invoeren, kan ik een lagere meterstand dan vorig jaar bijna niet kwijt (die pikt ie in eerste instantie niet). Wanneer en hoe moet ik mijn meterstanden doorgeven?

Dat kun je doen wanneer de energieleverancier dat tegen je zegt. AMSTERDAM – Nuon biedt op internet een service waar klanten zelf de meterstanden kunnen doorgeven. Via de website vullen klanten hun . Omstreeks januari de jaarrekening ontvangen. Hierop stonden verkeerde meterstanden genoteerd.


Dit heb ik tot twee maal toe aangegeven bij de . Meterstanden geeft u altijd door aan uw energieleverancier. Dit geldt voor analoge én digitale meters. Ik woon in een gesplitst huis met drie meters voor stroom.


Heb aan Nuon mijn jaarlijkse meterstanden. Mijn Nuon app laat je stroom- en gas- of warmteverbruik (stadswarmte) van de vorige dag. De app heeft al minstens weken geen meterstanden verwerkt. Er zijn verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van Nuon.


Misschien wilt u iets weten over uw . Zoekt u het opnamenummer voor het doorgeven van uw meterstand ? Dit staat in uw uitnodiging per e-mail of brief.

Netbeheerder Nuon wil slimme stroommeters invoeren die via het elektriciteitsnet gegevens verstuurt. Hiermee kunnen de meterstanden op afstand worden . Nuon is één van de grootste energieleveranciers van Nederland. U hoeft zelf voor de overstap alleen eenmalig uw meterstanden door te geven, op basis . Zodra men de meterstanden noteert vraagt men zich bewust of onbewust af.


Energieconcern Nuon attendeert haar klanten regelmatig op de . Nuon en de telefoniste vond het een vreemde. Ik kreeg sms bericht met verzoek om meterstanden door te geven aan Nuon met . Met de gratis Mijn Nuon App voor consumenten weet je altijd precies hoeveel energie je verbruikt. Vorig jaar, vorige maan week of gisteren.


Hierbij wil ik een klacht melden over Nuon : Eerder een klacht ingedien maar geen reactie van uwe zijde. Geen correcte meterstanden bij jaarafrekening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts