maandag 11 januari 2016

Lpg bougies

Audi Alfa VW BMW Citroen Fiat Ford Hyundai Peugeot Renault Skoda Volvo. LPG bougies worden gemaakt van kwalitatief betere materialen die ervoor zorgen dat deze bougies minder snel slijten en een betere . Deze bougies zijn speciaal vervaardigd. Voordelen: Warmtegraad afgesteld voor LPG en . Nieuw: bougies en bougiekabels voor LPG.

Speciaal voor motoren die draaien op autogas, ontwikkelde NGK het LPG LaserLine-bougieprogramma. Daar is een nieuw type bougie aan . NGK LPG Laserline bougies - De NGK LPG laserline bougies zijn dubbel- edelmetaal bougies speciaal door NGK ontwikkeld voor motoren die op LPG of CNG . De oplossing voor autos met lpg. Vanaf nu alle NGK Iridium bougies bij Brezan verkrijgbaar!


Naast de reeds bestaande Iridium-types biedt NGK nu ook speciale. Heeft iemand hier ervaring met lpg bougies ?

Snelste levering in gehele BeNeLux. Ook wil ik er uiteraard goede bougies in zetten maar welke? Ze wilden ook de bougies vervangen maar dat heb ik geweigerd.


Op internet zag ik dat het toch zinvol is om speciale LPG bougies te monteren . Zij adviseren mij om andere bougies te nemen dan standaard in een 2. De LPG inbouwer adviseerd om de NGK BKR6EY te nemen. Het nadeel van elektrodes is dat je deze niet met een voelermaatje kunt afstellen. Dit is ook gelijk de reden waarom je voor LPG bougies met . Welk merk bougie welke elektrode afstand afstellen met voelermaatjes verschillende. Ik heb inmiddels een paar duizend kilometer ervaring met de NGK LPG bougies.


Ze zitten in mijn Xantia, en kan dus nog weinig zeggen over . Bij het inbouwen van de nieuwe LPG installatie blijken er geen nieuwe bougies geplaatst te zijn. Op dit forum heb ik meermaals gelezen dat de . Snelle levering en lage prijzen. LPG bougies zouden tot zuiniger verbruik, een betere thermische huishouding en makkelijker demontage plus een langere standtijd leiden. Nu sprak ik iemand en die raadde sterk af om originele Volvo bougies er .

En zijn de zogenaamd speciale LPG bougies (met iridium of zoiets :thinking: ) dan zoveel beter ? In onze webwinkel kunt u goedkope rijden as . NGK Bougie LPG Laser Line Sleutelwijdte: mm LPG Laser Line 7. U heeft een vraag over het gebruik van speciale bougies bij een LPG auto. Bougies voor de CHEVROLET Cruze Sedan (J300) 1. Bestel online bij Autoonderdelen24. Door hogere temperaturen die vrijkomen bij het ontbranden van LPG zal een . Na onze bougies te vervangen voor een lpg bougies. Tja de reguliere Volvo bougies staan er niet bij.


Ik gebruik Denso IKIridium Power Bougie - IKa 1per stuk. Wie heeft er ervaringen met LPG bougies ? Daarmee bedoel ik de NGK iridium LPG bougie Welk type moet ik kopen voor mijn 500SEC? Welke bougies zijn het geschiktst voor het rijden op LPG , standaard NGK of speciaal voor LPG ? LPG en aardgas stellen hogere eisen aan bougies dan benzine.


Om die reden heeft NGK ongeveer alle high tech, die het merk in huis heeft, in zijn LPG. Ben nieuw hier en heb een vraag over de keuze van bougies. Geef aub ter verificatie bij uw bestelling .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts