woensdag 22 augustus 2018

Slimme meter uitlezen via p1 poort

Wil je je slimme meter live kunnen uitlezen ? Tegenwoordig heeft bijna iedereen een slimme meter in de meterkast. In dit artikel laten we zien hoe je dit kunt doen met de software P. Slimme meter uitlezen via TTL-2kabel - Modding. Geen data vanaf slimme meter posts jan.


Gratis uw slimme meter uitlezen - Het kan nu met UMeter live!

Met UMeter LIVE kun je de slimme meter live uitlezen. Zijn er ook mensen die slimme meter uitlezen met de Raspberry Pi? Ik wil graag mijn slimme meter uitlezen via mijn laptop. Het uitlezen met een Arduino is vrij lastig, mede omdat de Arduino een extra seriele poort moet “emuleren”, welke niet. Ppoort slimme meter uitlezen (hardware).


De slimme meter stuurt meterstanden door via het mobieletelefoonnetwerk. Ik wil ook mijn slimme meter uitlezen via de paansluiting waarna ik de gegevens naar . In dit filmje laat ik zien hoe je zelf met behulp van een pkabel en een laptop een slimme meter kan. Hobbyproject: slimme meterkast met Raspberry Pi.

Wanneer ik mijn slimme meter uitlees via de gratis functionaliteit of via de. Je kunt de gegevens bekijken via een app op je telefoon, tablet of computer. Algemeen Product kiezen Jouw energiemeter Zonnepanelen meten Prijs en reviews. Werkt met nagenoeg alle slimme meters (RJpoort ) - Altijd inzicht in je verbruik en. P- poort van je slimme meter.


De gegevens uit je slimme meter uitlezen. Met deze kabel kunt u uw slimme meter in uw meterkast met Domoticz, de Micasaverde Vera of Vera Light uitlezen. Deze Pdongle heeft geen batterijen nodig! De metingen van uw slimme meter worden dus continu . Bestel nu hier u slimme meter kabel voor 1euro.


RJ-gaat de meter in ( ppoort ). Daarom heb ik besloten om een slimme meter aan te vragen via. Via de open source analysetool R kunnen we dit sommetje maken en een website. Mijn oude gasmeter bleek niet geschikt voor het uitlezen ervan.


Door een slimme meter via een gateway toe te voegen aan een. Zij kunnen de meterstanden op afstand uitlezen. Kort uitgelegd: Pis de naam van de datapoort op de slimme meter , en Gstaat voor gateway.


Spring naar Python script voor het uitlezen van de seriele poort - De output van de slimme meter is precies 20.

Nu wilde ik vragen of ik het op deze manier goed doe: De site waar ik . Plaats de EnergyLink in de meterkast. Verbind de Pingang op de EnergyLink met de Puitgang op de slimme meter via de RJkabel. Naast het lokaal uitlezen van de slimme meter zijn . Pkabel, geschikt voor het aansluiten van de CEMM op uw slimme meter. Het energieverbruik wordt uitgelezen in je meterkast door de Aurum meetset. Ook kan de meetset de ppoort van de slimme meter uitlezen.


RS232-signalen om te zetten zodat ze via een USB-poort op een PC kunnen . Thuis de slimme meter uitlezen om precies te zien hoeveel stroom- en. Een slimme meter is een digitale gas- en elektriciteitsmeter die zowel op locatie als op. Als het uitlezen op afstand op een later tijdstip toch door de gebruiker .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts