woensdag 24 mei 2017

Waterstand doorgeven welke cijfers

Kijk hier welke cijfers van uw meterstand u moet doorgeven voor drinkwater. Hulp nodig bij het doorgeven van uw meterstand? Tips voor meterstand doorgeven. Links een watermeter met cijfers op de zwarte vlakken.


Je meterstand moet je elk jaar doorgeven aan je watermaatschappij: dit kan via een. De volgende cijfers moet je niet opschrijven voor de watermaatschappij.

U wilt uw meterstand doorgeven. U hoeft alleen de zwarte cijfers van uw watermeter door te geven. Elk jaar moet u de meterstand aan ons doorgeven. De cijfers laten zien hoeveel water verbruikt is.


Moet u binnenkort ook uw meterstand aan Oasen doorgeven ? Noteer alleen de zwarte cijfers van uw watermeter. Jaarlijks ontvangt u in december het verzoek uw meterstand door te geven. Bekijk hieronder het instructiefilmpje hoe dit in zijn werk gaat: .

Geef ook de cijfers achter de komma door. Geef gemakkelijk online uw meterstand door. Bij de veelgestelde vragen leest u hoe u de watermeter af kunt lezen en wanneer u de meterstand doorgeeft. Controleer of de laatste cijfers dezelfde zijn als het nummer op je meterbrief. Meterstand: de zwart-witte cijfers vormen de meterstand die je moet doorgeven.


Waarom moet ik mijn meterstand doorgeven als ik ga verhuizen? Waar zit mijn watermeter en welke cijfers moet ik doorgeven ? De rode getallen aan de rechterkant kunt u beschouwen als cijfers achter de komma. Deze getallen hoeft u niet aan ons door te geven.


Na opname van uw stand moet u de zwarte cijfers (bij A) doorgeven aan Brabant Water. Ik heb zonet mijn meterstanden doorgegeven en het valt me eigenlijk na een aantal jaren pas op dat ik vijf cijfers doorgeef. Geef één keer per jaar de meterstand van uw water door aan water-link. Dan zijn uw facturen altijd correct. U moet de meterstand elk jaar doorgeven aan uw drinkwaterbedrijf.


De eerste cijfers tonen het verbruik in kubieke meter (m³). Dit zijn meestal zwarte cijfers op . U dient de witte cijfers in het zwarte veld in te vullen. En waar zit de watermeter eigenlijk?

Zo kunt u uw meterstanden gemakkelijk aan ons doorgeven ! De eenheid van elektriciteit is kWh en van gas is dit m 3. Die cijfers moet je doorgeven aan Eandis. De meterstand heeft slechts cijfers voor de komma. Ook je nieuwe leverancier weet dan vanaf welke meterstand het contract ingaat. Vul uw codenummer in (cijfers ):.


Hoe lees ik mijn meterstand af? Welk telwerk is hoog en welk telwerk is laag? Ik ben op vakantie als ik mijn meterstanden moet doorgeven. Welke meterstanden moet ik doorgeven ? Op deze pagina kun je jouw meterstand doorgeven.


Vul jouw gegevens in en jouw meterstanden en stuur het gemakkelijk door. Geef dan hieronder uw meterstanden door. Heeft u van ons een verzoek ontvangen?


We vragen uw standen voor uw jaarrekening, . Ik ben te laat met het doorgeven van mijn meterstand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts