vrijdag 21 augustus 2015

Shell v power racing 100

Van het weekend weer naar duitsland geweest, en dan is het voor mij weer de sport om met een zo leeg mogelijke tank bij een Shell uit te . Sinds vandaag rijdt mijn auto op de nieuwe benzine van shell : V - power. Alleen de Shell waar ik wel eens kom heeft ze niet. In tegenstelling tot de shell hier vlakbij over de grens.


Daar kun je V - power 1tanken . Techniek: alles wat je moet weten over benzine - Autoblog. Prijstechnisch dicht bij euro in Nederland. Ik kan er tot km verder mee op . Hoor niet veel positiefs over shell v power.


Ik heb gister in Duitsland eens V power 1racing getankt (benzine). Nu is mijn vraag: wat voor voordelen heeft het voor je motor behalve iets . Premium brandstoffen posts mrt. Oktaan 100- VPower Shell- stuk zuiniger rijden? Heb recentelijk V-Power ( 1) getankt en vergis ik me nou of rijdt dit. Bij motorrijders is V - Power gewoon bekend als een dure RON 95.


Shell levert in Italie Shell Racing 1. Dat klopt maar dat is V power 1racing , niet V power 98. Shell V - Power diesel, is het echt beter? In Germany, all Shell stations offer V-Power Racing 1, rated at 1RON. In Greece, all Shell stations offer V-Power rated at RON.


Het Duitse VPower (of 1octaan) werd in tests van onder meer de. Enige jaren geleden is Shell ook van naar overgestapt. In Duitsland heeft Shell naast V - Power Racing 1nu ook V - Power 95.


Volgens de Duitse Shell site is er daar ook V-Power Racing te krijgen, die heeft een RON van 100. Dit zorgt ervoor dat er meer vermogen wordt geleverd en .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts