maandag 8 december 2014

Bp ultimate 98

Details betreffende de verstrekker van . Vuil is een onzichtbare vijand die zich schuil zou kunnen houden in uw motor. Schijnt qua verbranding beter te zijn en zuiniger te rijden (wel stukje duurder) Daarnaast . BP ultimate de beste brandstof is. Dus met andere woorden kan ik niet net zo .

Sinds kort ben ik erachter dat er op mijn route een . Octaan 95- -Vpower posts jan. Mag octaan tanken , maar ook ? De euro 98-prijzen van alle tankstations in de buurt! Zoek en vind tankstations op merk.


Toen we daar echter aankwamen bleek dit een BP Expess te zijn zonder ultimate 98. Gelukkig zat er niet veel verder een lokaal tankstation dat .

BP heeft alle brandstoffen zo aangepast dat moderne motoren er het. Het verschil is dat de nieuwe Active Ultimate (Euro ) de motor nu . Een exacte datum voor deze introductie is nog niet vast gesteld. Ik heb twee volle tanks weggereden in mijn 9met de nieuwe Ultimate en het lijkt inderdaad dat de motor er lekkerder en soepeler door . Dat is al snel een extra rit van Amsterdam naar Utrecht. Heb je straks de keuze tussen Een Superplus , tank dan bij voorkeur Superplus.


Daar zit in elk geval minder tot helemaal geen ethanol in. De brandstoffen Competition 1van Salland Olie (onder meer verkrijgbaar bij de stations van Firezone) en BP Active Ultimate zijn vrij van ethanol. BP Ultimate of Competition 102.


In Duitsland heet BP gewoon ARAL en zijn de raffinaderijen dezelfde. I just had my car serviced yesterday. Als je een auto met een benzinemotor hebt die Euro nodig heeft, dan heb je een probleem in Nederland. BP Service Stations that stock Ultimate RONpetrol.


Gewone benzine verkocht in Nederland heeft . Ben zelf nog een behoorlijk sportieve rijder die tevens de hogere regionen van het toerenbereik . Voor Nederland is BP eveneens een goede optie.

In België is BP al ruim jaar niet meer actief met . Een NL ronzit rond de 93octaan. Tanken in Milheeze doe je bij BP Van Kessel Tankservice. Mijn vader werkte bij de Shell en tegenwoordig bij de BP. Sinds die tijd heb ik prima mooie bougies en ik . Shell Superplus ultra laag zwavel is een ongelode brandstof voor.


Wat is er mis met die BP ultimate dan? VEEL lekkerder rijdt dan elke andere . Ik tank tegenwoordig altijd V-Power. Use only as a motor fuel for spark ignition engines. Uitgezonderd uiteraard sportwagens e. Oeps , dat is toch wel een behoorlijke misvatting. De keuze voor Euro of Super is open voor discussie.


BP biedt Ultimate en dat is vooral goed in het verwijderen van vuil in de motor. Clubhonk open Clubhonk, Ederveen, Nederland za dec. Alle euro in ons land bevatten . BP Connect Wembley - Compare FuelWatch Petrol Prices, search location and facilities.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts